"Ben kafes, sen sarmaşık;
Dolan dolanabildiğin kadar!
"

28 Temmuz 2013 Pazar

Hepsinin canına okuyabilirdim...



Atımı vurmasaydılar eğer...Darmadağın edebilirdim yüzlerini.Kimse kımıldamasın eller yukarı bu bir evlenme teklifidir diyebilirdim.Lunaparktaki atlı karıncaları suda boğabilirdimAtımı vurmasaydılar eğer.Boşlukta kalmış herkes gibi, karısını 27 yerinden bıçaklamış bir manyak gibi anlamsızlaşabilridim herkesin gözünde.Duvarları boyayabilirdim elbette göz aklarıyla....Silahı tutukluk eden bir firariyi kaçırabilirdim herkesin gözü önünde.Atımı vurmasaydılar eğer..Rahmet okuturdum arkalarından libidolarına yenik aşk zavallılarını.Sarılabilirdim bir cesede .Öpmeden, koklamadan,okşamadan..Bakabilirdim gözlerine boğulmadan ve geçebilirdim o ırmaktan. Atımı vurmasaydılar eğer..Şimdi nerde miyim?
Basit;Yalnızda kaybedecek hiçbirşeyi olmadığını zanneden zavallıların başkentinde
Süpersonik  ilüzyon gösterileri ile şarap parası biriktirip seni düşünüyorum
ha birde
boynunu yere usulca bırakmış olan atımı....



Hiç yorum yok: