"Ben kafes, sen sarmaşık;
Dolan dolanabildiğin kadar!
"

5 Temmuz 2013 Cuma

MECZUB'UN DİLEMMA'SI


insan bayım,
bir insan:
yaprak yaprak dağılırmı bir insanın boynuna,
yada
salkım saçak dökülürmü sırtından aşağıya,
işte bayım, ben döküldüm.

insan bayım,
bir insan :
tutunurmu bir kaç saç teline,
düşmemek için birinin bedenindeki derin uçurumlara,
yada,
kaygan ıslak çatlaklara,
sırf geceye tutunmak için bir kaç mahrem yere tutunmak için çırpınır mı insan bayım,
işte bayım, ben tutundum.

insan bayım,
bir insan:
bir başkasının içindeyken bir başkasını arar mı,
yada
sırf sıyırmak için kendini içindekinden,
birbaşkasının teninde geceye soyunurmu,
sonrada, hiç bişey olmamış gibi aynanın karşısına geçip suyundugunu tekrar giyer mi bayım,
işte bayım, ben giyindim.

işte bayım,
insan :
işte gördüğün gibi mevzu hepimizi biraz aşar,
hani insan ya kendine sığamadıgı ne varsa gider bir başkasında taşar,

bulduğunu değil hep kaybettiğini yazar,
işte bayım, 
ben yazdım.

Hiç yorum yok: